Academia Credis

Mobile Apps Developer

Prezentarea Cursului

Costul pentru dezvoltarea unei aplicaţii mobile variază de la câteva mii de euro, până la zeci de mii, în funcţie de complexitatea acesteia, iar dezvoltarea unui proiect complex poate dura chiar şi câteva luni.

Acest curs a fost dezvoltat ca o necesitate a pietei din Romania, dat fiind faptul ca multe companii din acest domeniu resimt nevoia unor specialisti pregatiti pentru a face fata dinamismului unei astfel de piete.
 
Cu acest curs ne propunem sa realizam o baza solida pentru cei ce sunt atrasi de lucrul cu aplicatii mobile pe sistemele de operare IOS si Android.
 

Cui se adreseaza?

Cursul se adreseaza tuturor celor care doresc sa obtina un job pe pozitia de Frontend Developer sau Mobile Apps Developer.
 

Prerequisites:


Sisteme de operare

  • cunostinte despre utilizarea sistemelor Mac/Linux/Windows
  • comenzi minimale in terminal (ls, pwd / dir etc.)
  • fisiere

Programare procedurala structurata (Javascript & PHP is a bonus)

  • variabile
  • functii / proceduri
  • alocare dinamica de memorie

Principiile programarii orientate pe obiecte (cursul de POO)

  • clase / obiecte
  • interfete / clase abstracte
  • mostenire / polimorfism

Competente dobandite
 

Cursantii care finalizeaza acest curs vor fi capabili:
 
  • Intelegerea conceptelor de programare si dezvoltare de aplicatii mobile
  • Concepte de programare Javascript in cadre de lucru cum ar fi Angular & Ionic
  • Integrarea aplicatiei dezvoltate pe platforme cu sisteme de operare IOS si Android
  • Notiuni de optimizare a aplicatiilor web pentru smartphone-uri
  • Notiuni de utilizare a unei baze de date in timp real (Firebase)
     
Dupa absolvirea cursului, participantii vor putea sa isi construiasca singuri propria lor aplicatie, vor putea sa isi puna ideile in practica si in piata.
Cei ce stapanesc aceste tehnologii (chiar si la un nivel basic) vor putea cu usurinta gasi un job in domeniu ca Frontend Developer sau Mobile App Developer, fie in tara fie peste hotare.

 

De ce sa urmezi cursul Mobile Apps Developer la Credis?

 
Pentru ca grupele sunt formate din 8 maxim 12 participanti. Asta inseamna ca instructorul va acorda mai mult timp fiecarui cursant.
 
Pentru ca fiecare cursant lucreaza cu un set dedicat de echipamente. Asta inseamna ca fiecare participant va avea la dispozitie toate echipamentele necesare desfasurarii activitatilor practice.


Mod de desfasurare:
 

La inscriere, fiecare cursant primeste un username si o parola pentru a accesa aplicatia Google Classroom.
Cu aceste credentiale, cursantul va avea acces la suportul de curs si toate materialele suplimentare adaugate de trainer.

IMPORTANT!

Bring Your OWN Device. Pentru a putea participa in cadrul cursului, fiecare student va veni cu propriul laptop MAC (este necesar ca laptopul sa fie aiba sistem de operare macOS).

Absolvirea modulului de Mobile Apps Developer se va face prin:

 
  • De la o sesiune la alta, cursantii vor avea teme practice. In cadrul fiecarei sesiuni, se vordiscuta subiecte noi si se vor rezolva problemele aparute in implementari.
     
Instructorul dumneavoastra este Razvan Serbanescu absolvent al Universitatii Politehnica din Bucuresti sectia de Automatica si Calculatoare. El profeseaza in domeniu de mai bine de 10 ani axandu-se in ultimii ani pe dezvoltarea de aplicatii mobile. Cele mai bune tehnici si practici intalnite in experienta sa le-a sintetizat in acest acurs pentru a va ajuta sa dobanditi cunostiintele necesare pentru realizarea unor aplicatii de mobil corecte si eficiente - din punct de vedere al arhitecturii.

Laboratoare
 

Activitatea practica se va desfasura in grupe de 8-12 participanti, fiecare cursant beneficiind de un set dedicat de echipamente. Durata estimata a fiecarui laborator este de 8h, timp in care vor fi prezentate notiuni teoretice si practice. In continuare sunt prezentate subiectele atinse in fiecare laborator.
 
 
Ziua 1
  • prezentarea generala a tehnologiilor ce vor fi utilizate in cadrul cursului;
  • prezentarea limbajelor de programare (JavaScript, Angular, Ionic, Cordova, Firebase);
  • realizarea planului si a bazei proiectului;
  • crearea scheletului aplicatiei prin crearea proiectului in Ionic si detalierea structurii de baza a lui.
Ziua 2
  • scurta recapitulare a detaliilor discutate in cadrul primului laborator;
  • realizarea efectiva a aplicatiei: crearea proiectului Firebase, conectarea la Firebase;
  • dezvoltarea aplicatiei (login, ecran de baza, lista utilizatori, lista de chat-uri, fereastra de chat, marcarea mesajelor vazute, numararea de mesaje noi in lista, notificari).
Ziua 3
  •  finalizarea aplicatiei;
  • instalarea aplicatiei pe telefoanele participantilor;
  • recapitulare generala;
  • sesiune Q&A.
 

3 laboratoare a câte 8 ore

8-15 participanți

Persoane fizice:
2500 Lei

Elevi, studenți și șomeri:
2500 Lei

Persoane juridice:
5000 Lei