Academia Credis

Alexandru Ana

E-MAIL: alexandru.ana@academiacredis.ro

Instructor

        Inca din perioada scolii generale manifestam o mare pasiune pentru retelele de calculatoare. Din pacate, insa nu aveam la dispozitie prea multe surse de informare in vederea unei mai bune intelegeri a modului lor de functionare- internetul nu se afla pe atunci la acelasi grad de dezvoltare. 

        In perioada liceului am aflat de la colegii mei ca exista o suita de certificari oferite de catre o anumita companie "Cisco" - prin care ti se atesta pregatirea in domeniul retelelor, precum si ca pot urma aceste cursuri pregatitoare in vederea acreditarii lor la Academia Credis. Astfel, m-am inscris si am urmat cursurile CCNA in cadrul academiei unde am avut norocul sa dau peste cativa instructori foarte pasionati de ceea ce faceau- care au reusit sa-mi starneasca si mai mult dorinta de a avansa in ierarhia de certificari propuse de catre Cisco.

     In 2007 - la varsta de doar 18 ani am reusit sa ma certific CCNA si am inceput sa si predau astfel de cursuri in cadrul Academiei Credis. Au urmat apoi numeroase certificari pe partea de Voice over IP pe care le-am sustinut in urmatorii ani. Dintre toate acestea, consider ca pasul semnificativ pe care l-am realizat in dezvoltarea mea profesionala l-a constituit obtinerea CCNP Voice in 2010.

        Odata cu obtinerea primei certificari am inceput sa particip si la implementari pentru clienti (exemplu Bittnet Systems) unde am dobandit experienta necesara in vederea abordarii si altor domenii de certificare precum: design al retelelor (CCDA), media (DMS), conferinte video (telepresence), call center (UCCX).
         Acreditarea CCSI obtinuta in anul 2009 a insemnat recunoasterea capacitatii mele de a preda cursuri in regim corporate de catre Cisco.Pana in prezent pot spune ca am avut ocazia sa sustin peste 30 de traininguri pentru Bittnet Systems acoperind o mare parte din suita de cursuri de la Cisco pe partea de voice.

        Toate cursurile predate atat in regim academic cat si in regim corporate alaturi de implementarile si mentenanta facuta pentru clienti constituie o pregatire foarte importanta pentru urmatorul pas in cariera - CCIE Voice.